V této části naleznete odpovědi na často kladené dotazy a veškeré informace o nákupu v e-shopu Trenujemeshop.cz.
Máte prodejnu?
Ano máme. Naše zboží můžete najít v prodejně na Račianska 31, Bratislava, 83102 naproti Urban Residence.
Jak si můžu zboží objednat?
-
Prostřednictvím internetového obchodu na doméně www.trenujemeshop.cz,
-
e-mailem na info@trenujeme.sk nebo telefonicky nebo SMS na čísle +421 905 343 785,
- prostřednictvím online chatu.
Jak mi zboží dodáte a jaká je cena dopravy?
Doručení kurýrem
Kurýrní služba zboží doveze přímo k vám. O odeslání zásilky vás budeme informovat a její stav můžete sledovat online. Přesná cena za dopravu se odvíjí od aktuálního ceníku nebo probíhající akce.
Standardní cena za doručení zboží kurýrem je 6 eur (+ 1 euro poplatek za platbu na dobírku). Při nákupu nad 40 eur máte dopravu zdarma.
Osobní odběr
Při platbě předem si své zboží můžete vyzvednout osobně. O tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, vás informujeme e-mailem předem. Osobní odběr na adrese Račianska 31, 831 02 Bratislava je zdarma. Zboží si můžete vyzvednout v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Lhůta pro osobní odběr zboží je 5 pracovních dní. Pokud si v této době zboží nepřevezmete, vrátíme vám peníze a objednávka bude stornována.
Jak mohu za zboží zaplatit?
- Bankovním převodem na číslo účtu SK5083300000002401913387 (FIO Banka) - variabilní symbol a další platební detaily vám budou odeslány na e-mail po vytvoření objednávky.
-
Na dobírku - za zboží zaplatíte při převzetí zboží od kurýra v hotovosti nebo kartou.
- Prostřednictvím platební brány GoPay – za zboží můžete bezpečně zaplatit platební kartou po dokončení objednávky.
Objednávka bude stornována, pokud hodnotu objednávky neuhradíte převodem na účet nebo prostřednictvím platební brány GoPay po dobu 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Objednávka bude zrušena i v případě, že zvolíte platbu na dobírku a zboží nepřevezmete. V případě, že jste za zboží zaplatili předem a neměli jste možnost převzít svou zásilku, po dohodě můžeme objednávku odeslat ještě jednou nebo ji stornovat (s vrácením peněz).
Kdy mi zboží doručíte?
Datum doručení objednávky záleží na dostupnosti zboží a způsobu dodání. Předpokládané datum doručení je vždy zobrazeno v detailu produktu. Toto datum bohužel neumíme garantovat, ale uděláme vše pro to, abyste svou zásilku dostali co nejdříve.
-
Zboží je skladem - zboží se nachází v našem skladu a bude vám doručeno již do 24-48 hodin. Po dohodě si zboží můžete převzít osobně již týž den.
- Do 5 dnů - zboží bude dostupné pro osobní odběr nebo předáno dopravci do 5 pracovních dnů.
- Do 10 dnů - zboží bude dostupné k osobnímu odběru nebo předáno dopravci do 10 pracovních dnů.
-
Zboží je nedostupné - toto zboží je momentálně nedostupné. V případě zájmu nás kontaktujte se žádostí o prověření dostupnosti u dodavatele.
Pro nadrozměrné, dražší nebo specifické zboží jako kola a kola je doručení do 2 - 3 týdnů (není-li přímo na našem nebo externím skladu). Detaily a specifika objednávky se sjednají i na základě poptávky a požadavků od zákazníka dle aktuálních možností.
V případě platby převodem na bankovní účet se doba doručení prodlužuje o dobu, po kterou zpracujeme vaši platbu. Zpravidla jsou to 1-2 pracovní dny. Vaši objednávku odešleme po připsání platby na náš účet. Pokud si objednáte zboží s rozdílným stavem dostupnosti, vaši objednávku rozdělíme do samostatných balení nebo ji v případě vašeho přání zašleme spolu po zkompletování vaší objednávky.
Je nakupování u vás bezpečné?
Ano, nákup u nás je bezpečný. Používáme šifrované SSL spojení při procesu objednávky, proto jsou vaše osobní údaje jsou v bezpečí. Pokud platíte platební kartou, její číslo zadáváte do formuláře na šifrované stránce platebního portálu GoPay. Máte-li jakékoli další dotazy ohledně bezpečnosti nákupu, kontaktujte nás.
Pomůžete mi s výběrem zboží nebo odesláním objednávky?
Náš tým vám s radostí poradí. Jsme pro vás k dispozici každý pracovní den. Napište nám formou online chatu v pravém dolním rohu, e-mailem na info@trenujeme.sk nebo nám zavolejte na telefonní číslo +421 905 343 785. Rádi vám poradíme s výběrem zboží a odpovíme na vaše dotazy. Kontaktujte nás.
Jak zjistím stav své objednávky?
Aktuální stav svých objednávek můžete sledovat přímo ve vašem zákaznickém profilu po přihlášení v sekci Můj účet. O změnách ve stavu objednávky vás také budeme informovat e-mailem.
Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?
Objednávku můžete změnit, doplnit nebo stornovat, pokud ještě nebyla expedována. Kontaktuje nás a my objednávku změníme nebo zrušíme. Pokud jste na něco zapomněli a objednávku chcete doplnit, dle dodacích podmínek vám produkty můžeme zaslat iv jednom balení.
Co když se zbožím nejsem spokojen?
V případě, že zboží nesplnilo vaše představy, můžete nám jej ve lhůtě 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí nám zaslat e-mailem vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy, který vám bude doručen spolu s vaší objednávkou. Více si přečtěte v sekci Odstoupení od smlouvy.
Co když mi přijde poškozené zboží?
Pokud je balení vaší objednávky viditelné poškozené, došlo pravděpodobně k poškození během přepravy. Takovou zásilku prosím nepřebírejte a požádejte kurýra o sepsání zápisu o škodě pro zjevné poškození zásilky. V případě že zásilku přeberete, a vaše zboží je viditelně poškozeno nebo neúplné, neprodleně nás kontaktujte.
Jak mám postupovat v případě reklamace?
Ve smyslu ustanovení § 620 Občanského zákoníku je záruční doba 24 měsíců. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty.
Pokud jde o použitou věc, kupující a prodávající se mohou dohodnout i na kratší záruční době, ne však kratší než 12 měsíců. U věcí, které jsou určeny k tomu, aby se užívaly po delší dobu, stanoví zvláštní předpisy záruční dobu delší než 24 měsíců. Záruční doba přesahující 24 měsíců se může týkat i jen některé součástky věci.
V případě poškození zboží v záruční době vyplňte a odešlete Reklamační formulář spolu s dokladem o platbě ao dalším postupu vás budeme informovat e-mailem. Reklamační lhůta 30 dnů začíná po potvrzení začátku reklamačního řízení.
Kdo provozuje e-shop Trenujeme?
E-shop www.trenujeme.sk provozuje Madviso s.r.o. Naše sídlo je na adrese Leškova 8, 811 04, Bratislava Staré Město, odběrné místo na adrese Račianska 31, 83102 Bratislava.
Jak se k vám dostanu?
MHD - nejbližší zastávka SAV.
Vlakem - naše kancelář se nachází v blízkosti Hlavního nádraží.
Parkování je možné mimo vyhrazených parkovacích míst, nebo na parkovišti na začátku ulice Leškova.
Jak funguje klub Trenujeme?
Klub Trenujeme spojuje nadšence cyklistiky a aktivního životního stylu. S jeho členstvím se spojuje několik benefity, například klubový dres, sleva při nákupu v e-shop
Mohu vás nalézt na sociálních sítích?
Ano, jsme na sociálních sítích:
Facebook: Trenujemeshop.cz
Instagram: trenujemeshop.cz
Strava: Klub Trenujeme