Doručení do 72 hodin pokud je zboží skladem
Doprava zdarma nad 1600 KČ
Tvůj košík 0 Kč

    Produkty

    Nenašla sa žiadna zhoda

Kategorie

Nenašla sa žiadna zhoda

Značky

Nenašla sa žiadna zhoda

Často kladené dotazy

V této části naleznete odpovědi na často kladené dotazy a veškeré informace o nákupu v e-shopu Trenujemeshop.cz.

Máte prodejnu?

Ano máme. Naše zboží můžete najít v prodejně na Račianska 31, Bratislava, 83102 naproti Urban Residence.

Jak si můžu zboží objednat?

  • Prostřednictvím internetového obchodu na doméně www.trenujemeshop.cz,
  • e-mailem na info@trenujeme.sk nebo telefonicky nebo SMS na čísle +421 905 343 785,
  • prostřednictvím online chatu.

Jak mi zboží dodáte a jaká je cena dopravy?

Doručení kurýrem

Kurýrní služba zboží doveze přímo k vám. O odeslání zásilky vás budeme informovat a její stav můžete sledovat online. Přesná cena za dopravu se odvíjí od aktuálního ceníku nebo probíhající akce.

Standardní cena za doručení zboží kurýrem je 6 eur (+ 1 euro poplatek za platbu na dobírku). Při nákupu nad 40 eur máte dopravu zdarma.

Osobní odběr

Při platbě předem si své zboží můžete vyzvednout osobně. O tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, vás informujeme e-mailem předem. Osobní odběr na adrese Račianska 31, 831 02 Bratislava je zdarma. Zboží si můžete vyzvednout v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Lhůta pro osobní odběr zboží je 5 pracovních dní. Pokud si v této době zboží nepřevezmete, vrátíme vám peníze a objednávka bude stornována.

Jak mohu za zboží zaplatit?

  • Bankovním převodem na číslo účtu SK5083300000002401913387 (FIO Banka) - variabilní symbol a další platební detaily vám budou odeslány na e-mail po vytvoření objednávky.
  • Na dobírku - za zboží zaplatíte při převzetí zboží od kurýra v hotovosti nebo kartou.
  • Prostřednictvím platební brány GoPay – za zboží můžete bezpečně zaplatit platební kartou po dokončení objednávky.

Objednávka bude stornována, pokud hodnotu objednávky neuhradíte převodem na účet nebo prostřednictvím platební brány GoPay po dobu 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Objednávka bude zrušena i v případě, že zvolíte platbu na dobírku a zboží nepřevezmete. V případě, že jste za zboží zaplatili předem a neměli jste možnost převzít svou zásilku, po dohodě můžeme objednávku odeslat ještě jednou nebo ji stornovat (s vrácením peněz).

Kdy mi zboží doručíte?

Datum doručení objednávky záleží na dostupnosti zboží a způsobu dodání. Předpokládané datum doručení je vždy zobrazeno v detailu produktu. Toto datum bohužel neumíme garantovat, ale uděláme vše pro to, abyste svou zásilku dostali co nejdříve.

  • Zboží je skladem - zboží se nachází v našem skladu a bude vám doručeno již do 24-48 hodin. Po dohodě si zboží můžete převzít osobně již týž den.
  • Do 5 dnů - zboží bude dostupné pro osobní odběr nebo předáno dopravci do 5 pracovních dnů.
  • Do 10 dnů - zboží bude dostupné k osobnímu odběru nebo předáno dopravci do 10 pracovních dnů.
  • Zboží je nedostupné - toto zboží je momentálně nedostupné. V případě zájmu nás kontaktujte se žádostí o prověření dostupnosti u dodavatele.

Pro nadrozměrné, dražší nebo specifické zboží jako kola a kola je doručení do 2 - 3 týdnů (není-li přímo na našem nebo externím skladu). Detaily a specifika objednávky se sjednají i na základě poptávky a požadavků od zákazníka dle aktuálních možností. V případě platby převodem na bankovní účet se doba doručení prodlužuje o dobu, po kterou zpracujeme vaši platbu. Zpravidla jsou to 1-2 pracovní dny. Vaši objednávku odešleme po připsání platby na náš účet. Pokud si objednáte zboží s rozdílným stavem dostupnosti, vaši objednávku rozdělíme do samostatných balení nebo ji v případě vašeho přání zašleme spolu po zkompletování vaší objednávky.

Je nakupování u vás bezpečné?

Ano, nákup u nás je bezpečný. Používáme šifrované SSL spojení při procesu objednávky, proto jsou vaše osobní údaje jsou v bezpečí. Pokud platíte platební kartou, její číslo zadáváte do formuláře na šifrované stránce platebního portálu GoPay. Máte-li jakékoli další dotazy ohledně bezpečnosti nákupu, kontaktujte nás.

Pomůžete mi s výběrem zboží nebo odesláním objednávky?

Náš tým vám s radostí poradí. Jsme pro vás k dispozici každý pracovní den. Napište nám formou online chatu v pravém dolním rohu, e-mailem na info@trenujeme.sk nebo nám zavolejte na telefonní číslo +421 905 343 785. Rádi vám poradíme s výběrem zboží a odpovíme na vaše dotazy. Kontaktujte nás.

Jak zjistím stav své objednávky?

Aktuální stav svých objednávek můžete sledovat přímo ve vašem zákaznickém profilu po přihlášení v sekci Můj účet. O změnách ve stavu objednávky vás také budeme informovat e-mailem.

Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Objednávku můžete změnit, doplnit nebo stornovat, pokud ještě nebyla expedována. Kontaktuje nás a my objednávku změníme nebo zrušíme. Pokud jste na něco zapomněli a objednávku chcete doplnit, dle dodacích podmínek vám produkty můžeme zaslat iv jednom balení.

Co když se zbožím nejsem spokojen?

V případě, že zboží nesplnilo vaše představy, můžete nám jej ve lhůtě 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu. Stačí nám zaslat e-mailem vyplněný formulář Odstoupení od smlouvy, který vám bude doručen spolu s vaší objednávkou. Více si přečtěte v sekci Odstoupení od smlouvy. Co když mi přijde poškozené zboží? Pokud je balení vaší objednávky viditelné poškozené, došlo pravděpodobně k poškození během přepravy. Takovou zásilku prosím nepřebírejte a požádejte kurýra o sepsání zápisu o škodě pro zjevné poškození zásilky. V případě že zásilku přeberete, a vaše zboží je viditelně poškozeno nebo neúplné, neprodleně nás kontaktujte.

Jak mám postupovat v případě reklamace?

Ve smyslu ustanovení § 620 Občanského zákoníku je záruční doba 24 měsíců. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty.

Pokud jde o použitou věc, kupující a prodávající se mohou dohodnout i na kratší záruční době, ne však kratší než 12 měsíců. U věcí, které jsou určeny k tomu, aby se užívaly po delší dobu, stanoví zvláštní předpisy záruční dobu delší než 24 měsíců. Záruční doba přesahující 24 měsíců se může týkat i jen některé součástky věci.

V případě poškození zboží v záruční době vyplňte a odešlete Reklamační formulář spolu s dokladem o platbě ao dalším postupu vás budeme informovat e-mailem. Reklamační lhůta 30 dnů začíná po potvrzení začátku reklamačního řízení.

Kdo provozuje e-shop Trenujeme?

E-shop www.trenujeme.sk provozuje Madviso s.r.o. Naše sídlo je na adrese Leškova 8, 811 04, Bratislava Staré Město, odběrné místo na adrese Račianska 31, 83102 Bratislava.

Jak se k vám dostanu?

MHD - nejbližší zastávka SAV.

Vlakem - naše kancelář se nachází v blízkosti Hlavního nádraží.

Parkování je možné mimo vyhrazených parkovacích míst, nebo na parkovišti na začátku ulice Leškova.

Jak funguje klub Trenujeme?

Klub Trenujeme spojuje nadšence cyklistiky a aktivního životního stylu. S jeho členstvím se spojuje několik benefity, například klubový dres, sleva při nákupu v e-shop

Mohu vás nalézt na sociálních sítích?

Ano, jsme na sociálních sítích:

Facebook: Trenujemeshop.cz

Instagram: trenujemeshop.cz

Strava: Klub Trenujeme

Trenujeme.sk

Nejnovější články

Odporúčané produkty

Tato webstránka používá soubory cookies

Pro přizpůsobení obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýzu návštěvnosti používáme soubory cookies. Informace o tom, jak používáte naše webové stránky, poskytujeme také našim partnerům v oblasti sociálních médií, inzerce a analýzy. Tito partneři mohou příslušné informace zkombinovat s dalšími údaji, které jste jim poskytli nebo které od vás získali, když jste používali jejich služby.

Potřebné

Statistiky

Marketing

Potřebné
Potřebné soubory cookies pomáhají vytvářet použitelné webové stránky tak, že umožňují základní funkce, jako je navigace stránky a přístup k chráněným oblastem webových stránek. Webové stránky nemohou řádně fungovat bez těchto souborů cookies.
Statistiky
Statistické soubory cookies pomáhají majitelům webových stránek, aby pochopili, jak komunikovat s návštěvníky webových stránek prostřednictvím shromažďování a hlášení informací anonymně.
Marketing
Marketingové soubory cookies se používají ke sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivé uživatele, a tím cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.
Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být použity webovými stránkami, aby zefektivnily uživatelovu zkušenost.

Zákon říká, že můžeme ukládat soubory cookies na vašem zařízení, jsou-li nezbytné pro provoz těchto stránek. U všech ostatních typů souborů cookies potřebujeme váš souhlas.

Tato stránka používá různé typy cookies. Některé cookies jsou zde umístěny službami třetích stran, které se objevují na našich stránkách.

Svůj souhlas se Zásadami cookies můžete kdykoli změnit nebo odvolat na naší webové stránce.

Získejte více informací o tom, kdo jsme, jak nás můžete kontaktovat a jak zpracováváme osobní údaje v našich Zásadách ochrany osobních údajů.