Základní ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží mezi obchodní společností Madviso. r. o., IČO: 50 545 060, (dále jen „prodávající”) a jejími obchodními partnery nebo klienty (dále jen „kupující”).
- Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součástí je Reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto VOP je kupující dostatečným způsobem před vytvořením a odesláním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
- Prodávajícím je obchodní společnost Madviso. r. o., IČ: 50 545 060, se sídlem: Račianska 26E, Bratislava, 831 02. Další informace o prodávajícím jsou uvedeny na této stránce v sekci „Kontakt”. Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
- Spotřebitelem je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Spotřebitel při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu své kontaktní údaje, potřebné k bezproblémovému vyřízení objednávky, případně údaje, které chce mít uvedeno na nákupním dokladu. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.j. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, zákona č.j. 250/2007 Z. z.., o ochraně spotřebitele ao změně zákona Slovenské národní rady č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů, zákonem č.j. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.
- Podnikatelem se rozumí osoba zapsaná v obchodním rejstříku (především obchodní společnosti), osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění (živnostník zapsaný v živnostenském rejstříku), osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění na základě specifických předpisů (sem patří například svobodná povolání jako advokáti atd.). evidence podle specifického předpisu. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, který je podnikatelem, výslovně neupravené těmito VOP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zákona č.j. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku ve znění pozdějších předpisů.
- Orgánem dozoru je Slovenská obchodní inspekce (SOI).
Adresa
Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj
Převozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
obor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
Smluvní podmínky
- Kupní smlouva může být uzavřena se spotřebitelem nebo s podnikatelem.
- Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránce jeho internetového obchodu. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel potvrdí kupujícímu informativním emailem na jím zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv.
- Je-li kupujícím podnikatel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslána objednávka zboží kupujícím podnikatelem a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
- Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení smlouvy v případech, že na stránkách prodávajícího došlo k technické poruše zapříčiněné okolnostmi, které prodávající nemůže ovlivnit, nebo že objednané zboží nebude dostupné z důvodu vyprodání nebo vyřazení z nabídky ze strany dodavatele. V případě, že dojde k jedné z výše uvedených situací, prodávající kupujícího o tom neprodleně seznámí a zašle mu potvrzení o zrušení objednávky na email.
- Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy budou řešeny výlučně podle platného práva České republiky a budou řešeny příslušným soudem.
Bezpečnost a ochrana informací
Nové podmínky zpracování osobních údajů platné od 25.5.2018 v souladu s platnou legislativou naleznete v sekci ochrana osobních údajů.
Otevírací doba
- Přes internetový obchod na doméně trenujemeshop.cz mohou kupující objednávat zboží každý den v roce 24 hodin denně.
- Návštěva za účelem objednání zboží, případně osobního odběru objednaného zboží v sídle firmy nebo na prodejně, je možná po předchozí domluvě prostřednictvím kontaktů uvedených na této stránce v sekci „Kontakt“.
Cena zboží a jeho objednávání
Cena zboží je uvedena u každého jednotlivě nabízeného zboží v internetovém obchodě prodávajícího a její výše je pro prodávajícího závazná. Kupujícímu bude dodáno dostupné zboží za cenu platnou v době objednání. Kupující spotřebitel má možnost se před dokončením objednávky seznámit s celkovou cenou zboží včetně DPH a všemi dalšími poplatky (doprava a podobně). Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží.
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které momentálně není na skladě u dodavatele, má kupující možnost prověřit si termín dodání a konečnou cenu zboží u prodávajícího telefonicky nebo e-mailem na číslech nebo adresách uvedených na této stránce v sekci „Kontakt“. Je-li kupujícím spotřebitel, musí být u takového zboží předem seznámen se skutečností, že jde o zboží na objednávku, se kterým k uzavření kupní smlouvy mezi oběma smluvními stranami dojde až v okamžiku upřesnění nabídky ze strany prodávajícího.
Objednávat zboží lze následujícími způsoby:
- prostřednictvím internetového obchodu na doméně trenujemeshop.cz,
- emailem na info@trenujeme.sk,
- osobně na odběrném místě v sídle firmy nebo na prodejně.
Cena zboží na prodejně bez předchozí internetové objednávky se může lišit.
Upozorňujeme, že přijetí potvrzení o přijetí objednávky neznamená, že vaše objednávka byla přijata a mezi námi je uzavřena smlouva. Vaše objednávka představuje nabídku ke koupi produktu, která podléhá našemu přijetí.
Odstoupení od smlouvy
Odstoupit od uzavřené kupní smlouvy je oprávněn kupující, který je spotřebitel, který zakoupil zboží a byl mu dodán zásilkovou formou. Nevztahuje se to na zboží zakoupené na prodejně Trenujeme na adrese Račianska 31, Bratislava, kde je možnost si zboží prohlédnout a vyzkoušet.
Po přijetí zásilky dodanou zásilkovou formou máte 14 dní na to, abyste si objednané zboží, které jste obdrželi formou zásilkového prodeje vyzkoušeli a rozhodli se, zda splňuje vaše očekávání. Pokud ne, můžete využít právo odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, ale jen při splnění podmínek uvedených níže:
- Zboží musí být v původním nepoškozeném obalu (s nepoškozenou ochrannou fólií).
- Zboží nesmí být použito.
- Zboží musí být nepoškozené.
- Zboží musí být kompletní (včetně obalu a podobně).
- Zašlete spolu s dokladem o koupi - kopie faktury a formulářem na odstoupení.
Pozor! Vrácené zboží nesmí ani jevit známky používání, nesmí být poškozeno a musí obsahovat originální štítky, visačky a být zabaleno v originálním obalu.
Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vám peníze za zboží zašleme převodem na váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Náklady spojené s poštovným a balným nevracíme. Zboží musí být zasláno doporučeně, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude akceptováno odstoupení od objednávky a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.
Podmínky pro odstoupení od smlouvy
- Kupující musí předem poslat žádost o odstoupení od smlouvy osobně, e-mailem nebo telefonicky, která bude prodávajícím schválena nebo odmítnuta nejpozději do 7 dnů.
- Následně kupující doručí po schválení odstoupení od smlouvy zboží na adresu prodejce na adresu Račianska 31, Bratislava, 83102.
- Kupující, kterým je spotřebitel je oprávněn odstoupit od uzavřené kupní smlouvy ve smyslu ustanovení § 12 zákona č.j. 108/2000 Sb. ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji ve znění pozdějších předpisů bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží, přičemž je nezbytné, aby byl v uvedené lhůtě doručen dopis o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží zakoupené osobně na výdejním místě, ale pouze na objednávky bez současné fyzické přítomnosti prodávajícího a spotřebitele. V případě odstoupení od smlouvy na dálku kupující spotřebitel povinen vrátit zboží úplné, s originálními štítky a visačkami, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, prodávající může vrácenou cenu snížit o tomu odpovídající částku. Peníze budou vráceny kupujícímu spotřebiteli do 15 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím. Prodávající není povinen po uplynutí zákonem stanovené lhůty 14 dní přijmout k reklamaci nevyčištěné nebo jinak znečištěné zboží neodpovídající hygienickým standardům. Pokud se kupující rozhodne pro odstoupení ve 14 denní lhůtě, je povinen zboží doručit na adresu prodávajícího s dokladem o koupi a uvedením čísla bankovního účtu, v jehož prospěch prodávající poukáže kupujícím uhrazenou výši kupní ceny nebo s uvedením, zda bude částka čerpána pro další nákup. Kupující bere na vědomí skutečnost, že pokud jsou se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že pokud dojde k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 108/2000 Z. z., darovací smlouva ztrácí účinnost a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit is ním související poskytnuté dárky. Kupující nesmí zboží, které si koupil od prodávajícího a chce jej prodávajícímu vrátit, zasílat na adresu prodávajícího formou dobírky. Takto doručené zboží nebude prodávajícím převzato a kupujícímu může uplynout lhůta pro řádné vrácení zboží. Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží vznikne kupujícímu kredit, který na jeho žádost bude odeslán na jím uvedený účet, a to nejpozději do 15 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy, popřípadě bude moci být použit k dalšímu nákupu zboží u prodávajícího.
- Kupující, kterým je podnikatel se může s prodávajícím dohodnout na odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruky a aktuální ceně vráceného zboží. Stav zboží je na zhodnocení prodávajícím. V případě nedohodnutí podmínek akceptovatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady kupujícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady. Při vystavení dobropisu může být od kupujícího vyžadován občanský průkaz za účelem ochrany vlastnických práv kupujícího. Předložením občanského průkazu kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů.
- Kupující, který zakoupil zboží se slevovým kupónem a chce odstoupit od smlouvy, tedy zboží vrátí ve stanovené lhůtě 14 dnů, ztrácí nárok na poskytnutou slevu. To platí pouze v případě, že kupující zakoupil více výrobků a uplatnil si na celý nákup slevový kupón. V takovém případě bude z celkové částky na vrácení odečtena částka slevy, poplatek za dobírku, poplatek za dopravu a jiné poskytnuté služby. V případě, že nakoupil jen jeden výrobek, bude mu vrácena na účet hodnota objednávky snížena o poplatek za dobírku, poplatek za přepravu a jiné poskytnuté služby
- Na zboží vyhotovené/poskládané na míru formou zakázky se nevztahuje možnost vrácení bez udání důvodu, neboť není poskytován zasilkovým prodejem, ale na základě objednávky zboží a služeb na míru. Zboží na míru je nutno zaplatit předem a tuto objednávku nelze po zaplacení stornovat. Jde primárně o kola a cyklistické dresy s designem na míru, které si umí zákazník informativně prohlédnout i na e-shopu v základní konfiguraci nebo designu.
- Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu neplatí, pokud spotřebitel nebo jím pověřená osoba navrhne, že si zboží vyzvedne osobně.
- V případě odstoupení od smlouvy spotřebitel nese veškeré náklady související s vrácením zboží.
- V případě odstoupení od smlouvy spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží.
- V případě prodeje ne zásilkovou formou prodeje s možností vyzkoušení na pobočce a přes platební terminál nebo v hotovosti přes e-kasu není možné odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
Platební podmínky
Kupující může uhradit dohodnutou výši kupní ceny formou:
- platby předem bankovním převodem,
- dobírky při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce).
Zboží zůstává až do úplného zaplacení dohodnuté kupní ceny v rámci výhrady vlastnictví majetkem prodávajícího.
Dodací podmínky
Prodávající je povinen objednávku kupujícího splnit a zboží dodat kupujícímu ve lhůtě do 30 dnů od akceptování objednávky kupujícího prodávajícím; tuto dodací lhůtu kupující bez výhrad akceptuje. Dodací lhůta se nevztahuje na nákup kol značky Isaac a Pinarello, kde dodací doba představuje 15 až 30 dní pro Isaac kola a 30 až 120 dní pro Pinarello kola připravená pro zákazníka na míru. Pokud je kolo skladem, dodací doba je jako u ostatního zboží. Dodání zboží se uskutečňuje prostřednictvím kurýrní společnosti nebo osobně během pracovních dnů. O přesném dni expedice a dodání zboží vás budeme informovat e-mailem. V případě období pandemie mohou být lhůty pro zboží individuální.
Kupující je povinen převzít zboží na místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky kupujícího prodávajícím. V případě, že kupující bez předchozího písemného odstoupení od smlouvy zboží nepřevezme do pěti pracovních dnů po uplynutí lhůty uvedené v kupní smlouvě, závazné akceptaci vzniká prodávajícímu nárok na uplatnění náhrady za vzniklou škodu ve výši minimálně 5,00 € a maximálně v hodnotě skutečných nákladů na pokus o neúspěšné doručení objednávky. Po uplynutí pěti pracovních dnů ode dne, kdy byl kupující povinen zboží převzít, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě.
Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tedy zboží i jeho obal, bezprostředně při jeho doručení. V případě, že kupující zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozen, je povinen tuto skutečnost ihned oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží při jeho převzetí kupujícím, je ten povinen ihned při převzetí zboží vyhotovit záznam o rozsahu a povaze poškození zboží (škodový zápis), jehož správnost potvrdí dopravce. Na základě takto vyhotoveného záznamu doručeného prodávajícímu může prodávající po uzavření škodné události s dopravcem poskytnout odstranění nedostatku zboží, slevu na zboží a v případě neodstranitelných vad zboží dodat kupujícímu nové zboží.
Při doručení zásilky přepravní společností v případě zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, poškození s úbytkem obsahu doporučujeme zásilku nepřevzít, případně řešit přímo s pracovníkem přepravní společnosti. V případě převzetí a zjištění porušeného nebo poškozeného obalu, poškození s úbytkem obsahu žádáme o nahlášení této události nejpozději do 24 hodin. od převzetí zásilky přepravní společnosti. Ke sepsání zápisu o škodě je zapotřebí poškozený výrobek, obal zásilky a doklad o převzetí zásilky, pořizovací doklad – fakturu. O nahlášení a sepsání zápisu o škodě na libovolné pobočce přepravce nás můžete informovat e-mailem na info@trenujeme.sk.
Kupující ke každé zásilce obdrží fakturu spolu se zbožím v jednom balení. Faktura zároveň slouží jako záruční list, proto je nutno si ji uchovat pro další použití.
- Doručení přepravní službou Slovenská republika - zboží lze za dohodnutých podmínek kupujícímu doručit přepravní službou v rámci SR. Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 5,90 €. Doprava zdarma je při objednávkách nad 60 €. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem, prostřednictvím platební brány GoPay nebo na dobírku.
- Doručení přepravní službou Česká republika - zboží lze za dohodnutých podmínek kupujícímu doručit přepravní službou do ČR. Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 180 Kč. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem nebo prostřednictvím platební brány GoPay.
- Doručení přepravní službou Rakousko - zboží lze za dohodnutých podmínek kupujícímu doručit přepravní službou do AT. Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 9,00 €. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem nebo prostřednictvím platební brány GoPay.
- Doručení přepravní službou Maďarsko - zboží lze za dohodnutých podmínek kupujícímu doručit přepravní službou do HU. Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 6,00 €. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem nebo prostřednictvím platební brány GoPay.
- Osobní odběr - zboží lze převzít osobně v sídle firmy po předchozí domluvě prostřednictvím kontaktů uvedených na této stránce v sekci „Kontakt“. Zboží může převzít pouze kupující nebo jím zmocněná osoba, která své oprávnění k převzetí objednaného zboží kvalifikovaně a hodnověrně prokáže zmocněním a platným dokladem totožnosti. Osobní odběr zboží v sídle firmy není zpoplatněn. Tato forma dopravy je možná při platbě na místě přes platbu kartou, terminál SumUp, platbě předem bankovním převodem nebo prostřednictvím platební brány GoPay. Zboží si zákazník může vyzkoušet a zkontrolovat, aby se plně seznámilo se stavem zboží v objednávce při přebírání od prodávajícího. Při využití terminálu e-kasa nelze zboží vrátit, ale jen vyměnit za jiné.
- Zásilkovna Slovenská republika - zboží bude doručeno na vámi vybrané výdejny místo Zásilkovna.sk (Z-point). Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 4,90 €. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem, prostřednictvím platební brány GoPay nebo na dobírku.
- Zásilkovna Česká republika - zboží bude doručeno na vámi vybrané výdejny místo Zásilkovna.sk (Z-point). Cena přepravy dle aktuálního ceníku je 120 Kč. Tato forma dopravy je možná při platbě předem bankovním převodem, prostřednictvím platební brány GoPay nebo na dobírku.
Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem prodávajícího a platnými právními předpisy ČR. Reklamaci v záruční lhůtě může kupující uplatnit pouze na základě vyplněného záručního listu. V případě, že koupené zboží nemá záruční list, slouží jako záruční list nákupní doklad.
Poskytování služeb
Madviso s.r.o. neodpovídá za případná poškození na vybavení zákazníka, která mohou vzniknout při poskytování služeb
Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP jsou platné od 25. 5. 2018.
- Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto VOP bez předchozího upozornění.
Zboží zakoupené na prodejně
Pokud zboží zakoupené na prodejně kupujícímu z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, kupující nemá zákonem upravené právo vynucovat od prodávajícího vrácení peněz, pokud výrobek nemá prokazatelné vady. Jde-li o bezvadný výrobek, žádný právní předpis nestanoví prodávajícímu povinnost vrátit peníze. Zakoupené zboží lze vyměnit za jiné zboží ve lhůtě 30 dnů. Případně lze vystavit slevový kód ve stejné částce s platností 6 měsíců.