Doručení do 72 hodin pokud je zboží skladem
Doprava zdarma nad 1600 KČ
Nákupný košík

    Produkty

    Nenašla sa žiadna zhoda

    Hľadám produkty

Kategórie

Nenašla sa žiadna zhoda

Hľadám kategórie

Značky

Nenašla sa žiadna zhoda

Hľadám značky

Reklamační řád

Tento reklamační řád je vydán v souladu se zákonem č.j. č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník (dále jen Občanský zákoník) ve znění pozdějších předpisů, zákonem č.j. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele ao změně zákona č.j. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, jakož i ostatními obecně závaznými právními předpisy České republiky. Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamace na zboží prodávané společností Madviso. r. o., IČ: 50 545 060, se sídlem: Račianska 26E, Bratislava, 831 02 v souladu s jejím předmětem podnikání. Je závazný pro prodávajícího i kupujícího. Tímto reklamačním řádem prodávající informuje kupujícího o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, jakož io provádění záručních oprav. Tento reklamační řád je zveřejněn na internetové stránce internetového obchodu prodávajícího přes trenujemeshop.cz. Převzetím zboží kupující souhlasí s tímto reklamačním řádem a potvrzuje, že byl s jeho obsahem seznámen. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Výklad pojmů

Prodávajícím je obchodní společnost Madviso. r. o., IČ: 50 545 060, se sídlem: Račianska 26E, Bratislava, 831 02. Další informace o prodávajícím jsou uvedeny na této stránce v sekci „Kontakt”. Kupujícím se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí fyzická osoba nebo právnická osoba, která jako spotřebitel koupila zboží od prodávajícího v rámci jeho prodejní sítě nebo prostřednictvím elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího a která má právo na uplatnění nároků z odpovědnosti za vady. Reklamací se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí uplatnění odpovědnosti za vady výrobku. Vyřízením reklamace se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vráceným kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo odůvodněné zamítnutí reklamace. Odborným posouzením se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí vyjádření znalce nebo stanovisko vydané autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanovisko osoby oprávněné výrobcem k provádění záručních oprav.

Odpovědnost za vady

Prodávané zboží musí mít požadovanou, popřípadě právními předpisy stanovenou jakost, množství, míru nebo hmotnost a musí být bez vad, zejména musí odpovídat závazným technickým normám. Prodávající odpovídá za vady, které má prodané zboží při převzetí kupujícím a za vady, které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční době. U zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídá za vady, pro které byla sjednána nižší cena. Záruční doba je 24 měsíců. Je-li na prodávaném zboží, jeho obalu nebo návodu k němu připojeném vyznačena lhůta k použití, záruční doba neskončí před uplynutím této lhůty. U zboží, které je určeno k tomu, aby bylo užíváno po delší dobu, stanoví zvláštní předpisy záruční dobu delší než 24 měsíců. Záruční doba přesahující 24 měsíců se může týkat i jen některé součástky zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

Má-li koupené zboží uvést do provozu jiný podnikatel než prodávající, začne záruční doba běžet až ode dne uvedení zboží do provozu, pokud kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí zboží a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost. Pokud záruční doba začíná běžet od jiného dne, než ode dne převzetí zboží kupujícím, musí se tato skutečnost vyznačit v záručním listu. Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud to povaha zboží umožňuje, postačí místo záručního listu vydat doklad o koupi zboží. Prohlášením v záručním listě vydaném kupujícímu nebo v reklamě může prodávající poskytnout záruku přesahující rozsah záruky stanovené v zákoně. V záručním listě určí prodávající podmínky a rozsah této záruky. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy bylo povinen zboží převzít se do záruční doby nezapočítává. Dojde-li k výměně zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka. V případě výměny vadného zboží kupující obdrží doklad, na kterém bude vyměněné zboží označeno. Případné další reklamace se uplatňují na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. Práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží zaniknou, pokud se neuplatnily v záruční době.

Záruční podmínky

Kupující je povinen při převzetí zboží zboží prohlédnout a zkontrolovat kompletnost zboží a příslušných dokladů (daňový doklad, faktura, záruční list, manuál nebo jiný dokument potřebný k provozu zakoupeného zboží). Při osobním odběru zboží je kupující povinen zboží zkontrolovat a zjištěné zjevné vady týkající se mechanického poškození zboží nebo jeho obalu, množství dodaného zboží, kompletnosti dokladů, příp. jiné zjevné vady reklamovat ihned. Při doručení zboží kurýrní službou nebo poštou je kupující povinen na místě převzetí zboží sepsat reklamační protokol o zjištěných zjevných vadách – o nekompletnosti zásilky, mechanickém poškození zboží, jeho obalu, příp. jiných zjevných vadách. Pozdější reklamace týkající se zjevných vad zboží, zjistitelných při převzetí zboží a nekompletnosti zboží a dokladů, nelze uznat a taková reklamace bude považována za neoprávněnou. Prodávající za zjevené vady zjistitelné při převzetí zboží a nekompletnost předaného zboží a dokladů neodpovídá ani v případě, že kupující nevyužije právo provést prohlídku zboží při jeho převzetí. Reklamace mechanického poškození zboží, které nebyly zjevné při jeho převzetí, je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu po převzetí zboží, nejpozději do 24 hodin od jeho převzetí. Pozdější reklamace nebudou uznány.

Odpovědnost za poškození zboží v průběhu dopravy nese dopravce, jelikož veškeré zboží je pojištěno. Na základě pořízeného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodné události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. V případě, že zboží předané kupujícímu neodpovídá kvalitě uváděné prodávajícím na jeho internetové stránce, je kupující povinen oznámit tuto skutečnost prodávajícímu nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zboží. Dodatečné reklamace tohoto typu nebudou uznány. Před prvním použitím koupeného zboží je kupující povinen prostudovat si záruční podmínky včetně návodu k obsluze a následně se těmito informacemi řídit. Práva z odpovědnosti za vady je kupující povinen uplatnit bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději do uplynutí záruční doby. Záruka se vztahuje pouze na funkční závady zboží způsobené výrobní vadou.

Záruka se nevztahuje zejména na vady způsobené opotřebením nebo nadměrným používáním věci, vady způsobené používáním zboží v podmínkách neodpovídajících povaze zboží, příp. uvedených v příslušné dokumentaci ke zboží, vady způsobené nesprávným zacházením se zbožím, v rozporu s návodem k jeho použití, nesprávnou obsluhou, ošetřováním a údržbou zboží, vady způsobené použitím jiných komponentů, než doporučených výrobcem nebo dodavatelem, vady způsobené mechanickým poškozením zboží, které nastalo po jeho převzetí kupujícím nebo vady způsobené neodbornou montáž modifikací zboží provedenou jinými osobami než autorizovaným servisem, vady způsobené přírodními živly, zboží s porušením ochranných pečetí a nálepek, jsou-li na zboží, mechanické poškození zboží, příp. jiné zjevné vady a nekompletnost předaného zboží, které nebylo oznámeno prodávajícímu při převzetí zboží a v případě, jde-li o mechanické poškození, které nebylo možno zjistit při převzetí, bez zbytečného odkladu po převzetí zboží, zboží používané s vadou, pokud používání zboží s vadami zabrání odstranění vady nebo zvětší rozsah vady kupující před převzetím zboží o vadě věděl, resp. byl na vadu upozorněn a pro vadu byla poskytnuta sleva z ceny zboží, pokud kupující reklamuje zboží po uplynutí záruční doby.

Pokud prodávající při prodeji zboží nabídne kupujícímu k prodanému zboží bezplatně jiné zboží než dar, je na rozhodnutí kupujícího či nabízený dar přijme. Dar není prodaným zbožím a proto se na něj nevztahuje záruka a prodávající za jeho případné vady neodpovídá. Pokud prodávající ví o vadách zboží, které nabízí kupujícímu jako dar, je povinen kupujícího při nabídce daru na ně upozornit. Pokud se na darovaném zboží objeví vady, na které prodávající kupujícího neupozornil, je kupující oprávněn dar vrátit. V případě, že kupujícímu vznikne právo odstoupit od smlouvy o koupi zboží, je povinen prodávajícímu vrátit vše, co podle smlouvy obdržel, tzn. spolu s koupeným zbožím je povinen vrátit i zboží přijaté jako dar.

Uplatnění práva z odpovědnosti za vady

Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující uplatnit v sídle firmy na Račianské 26/E v Bratislavě nebo v autorizovaném servisním středisku (informace o autorizovaných servisních střediscích může kupující získat od prodávajícího prostřednictvím kontaktů uvedených na této stránce v sekci "Kontakt"). V případě, že kupující požaduje opravu vadného zboží a v záručním listě je uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy. Právo na opravu zboží může kupující uplatnit v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je uveden v dokumentaci ke zboží, případně je sdělí prodávající kupujícímu na základě jeho požádání. Reklamaci může kupující uplatnit předáním vadného zboží a příslušných dokladů, případně jeho zasláním (poštou nebo kurýrní službou), do místa uvedeného v bodě 1. až 3. tohoto článku. Pokud povaha zboží neumožňuje doručit zboží prodávajícímu nebo do autorizovaného servisního střediska, má kupující právo požadovat odstranění vady na místě nebo se dohodnout s prodávajícím o způsobu přepravy zboží.

Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit záruční list (pokud byl vydán) a doklad o zakoupení zboží, resp. zaplacení kupní ceny. V případě nepředložení uvedených dokladů reklamace nebude uznána za záruční. Neúplný nebo nesprávně změněný záruční list je neplatný. Kupující je povinen předložit také doklady o případných předchozích opravách souvisejících se zárukou. Kupující při uplatnění reklamace přesně popíše vadu zboží a způsob, jakým se vada projevuje. Zároveň uvede kontaktní adresu (adresu bydliště, pobytu, příp. sídla, telefonní číslo, e-mail), na kterou bude prodávajícím vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace. Prodávající neodpovídá za případné nesprávné údaje uvedené kupujícím a za nemožnost doručení písemností na kupujícím uvedenou kontaktní adresu. Kupující také uvede, který z nároků z odpovědnosti za vady uplatňuje a jakým způsobem žádá převzetí vyřízené reklamace (osobní převzetí, zaslání poštou).

Zasílá-li kupující vadné zboží prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je povinen zabalit jej do vhodného obalu, který zboží dostatečně chrání a vyhovuje nárokům na přepravu křehkého zboží, přičemž je povinen zásilku označit příslušnými symboly. Za škodu na zboží způsobenou jeho nevhodným zabalením prodávající neodpovídá. Za den zahájení reklamačního řízení se považuje den, kdy kupující uplatnil reklamaci u prodávajícího nebo v autorizovaném servisním středisku. Při osobním uplatnění reklamace je to den předání vadného zboží spolu s příslušnými doklady prodávajícímu nebo autorizovanému středisku. Při zaslání vadného zboží prodávajícímu příp. servisnímu středisku se za den zahájení reklamačního řízení považuje den, kdy vadné zboží spolu s příslušnými doklady bylo doručeno prodávajícímu příp. servisnímu středisku.

V případě, že kupující při uplatnění reklamace nepředá všechny vyžadované doklady, příp. tyto nejsou čitelné nebo předávané zboží není kompletní, reklamační řízení začíná až dnem předání kompletního zboží a všech požadovaných dokladů. Pokud kupující ani na výzvu prodávajícího nedoplní chybějící doklady a zboží, reklamace bude považována za neopodstatněnou.

Vyřízení reklamace

Při osobním reklamování zboží vydá zaměstnanec prodávajícího kupujícímu přijímací protokol, který je potvrzením o přijetí (uplatnění) reklamace. Je-li reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o přijetí (uplatnění) reklamace doručit kupujícímu ihned; není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. Uplatní-li kupující reklamaci, prodávající nebo jím pověřený zaměstnanec nebo určená osoba je povinen poučit kupujícího o jeho právech podle § 622 a § 623 občanského zákoníku. Na základě rozhodnutí kupujícího, které z práv z odpovědnosti za vady uplatňuje, je prodávající povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 7 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dní ode dne uplatnění reklamace.

Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace uvedené v bodě 3. tohoto článku má kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím jen na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek k odbornému posouzení. Je-li výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.

Při zjevně neopodstatněné reklamaci uplatněné kupujícím, má prodávající právo požadovat od kupujícího náhradu nákladů, které mu v souvislosti s uplatněnou reklamací vznikly. O vyřízení reklamace vydá prodávající kupujícímu výstupní protokol, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, který je potvrzením o vyřízení reklamace. Spolu s předáním výstupního protokolu prodávající splní i svou povinnost, která mu z reklamace vyplývá (předá opravené reklamované zboží, předá nové zboží, za které bylo reklamované zboží vyměněno, vrátí kupní cenu nebo její část, příp. vrátí neopravené reklamované zboží, pokud reklamace byla zamítnuta). O vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího zasláním e-mailové zprávy, pokud kupující uvedl pro tyto účely emailovou adresu. Zároveň kupujícího vyzve k převzetí zboží nebo jiného nároku, který mu z uplatněné reklamace přísluší (vrácení kupní ceny, výměna věci), pokud kupující požádal o osobní převzetí vyřízené reklamace. V případě, že kupující požádá o zaslání vyřízené reklamace poštou, prodávající zašle opravené zboží, vyměněné nové zboží nebo kupní cenu na adresu kupujícího spolu s potvrzením o vyřízení reklamace (výstupním protokolem). Prodávající je povinen vést evidenci o reklamacích a předložit ji na požádání orgánu dozoru k nahlédnutí. Evidence o reklamaci musí obsahovat údaje o datu uplatnění reklamace, datu a způsobu vyřízení reklamace a pořadové číslo dokladu o uplatnění reklamace.

Způsoby uplatnění reklamace

Pokud se na zboží během záruční doby vyskytne vada, kterou lze odstranit, má kupující právo na její bezplatné, včasné a řádné odstranění. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu zboží, nebo týká-li se vada jen součásti zboží, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadné zboží za bezvadné, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné obtíže. Odstranitelnými vadami jsou vady, jejichž odstraněním se nezhorší kvalita a užitné vlastnosti zboží. Pokud se provedenou záruční opravou zhoršil vzhled zboží a nebyla porušena jeho funkčnost, lze řešit reklamaci slevou z kupní ceny. Kupující má právo požadovat bezplatnou výměnu zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy vyskytne-li se na zboží vada, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, jde-li sice o odstranitelné vady, avšak kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě zboží řádně užívat; za opětovné vyskytnutí se vady po opravě se považuje stav, jestliže se stejná vada vyskytne potřetí po jejích nejméně dvou předchozích opravách, jde-li sice o odstranitelné vady, avšak kupující nemůže pro větší počet vad zboží řádně užívat; za větší počet vad se považují současně nejméně tři různé odstranitelné vady, které brání řádnému užívání zboží nebo nevyřídí-li prodávající reklamaci v zákonné 30denní lhůtě (v tomto případě se má za to, že jde o neodstranitelnou vadu).

Pokud se na zboží objeví jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny zboží. Při vyřizování reklamace poskytnutím slevy z kupní ceny se přihlédne k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebování zboží a možnosti jeho dalšího užívání. O výši poskytované slevy rozhoduje prodávající. Pokud zboží prodávané za nižší cenu má vadu, za kterou prodávající odpovídá, má kupující místo práva na výměnu zboží právo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení předáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny zboží (při odstoupení kupujícího od smlouvy), vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění, odůvodněným zamítnutím reklamace. Vyřízením reklamace není dotčeno právo kupujícího na náhradu škody dle zákona č.j. 294/1999 Sb. o odpovědnosti za škodu způsobenou vadným výrokem ve znění pozdějších předpisů.

Výměna a vrácení zboží

Pokud výrobky nejsou shodné s Vašimi očekáváními, tedy nesedla vám velikost, můžete je vrátit během 14 dnů ode dne doručení, bez udání důvodu. Vrácené zboží nemůže být poškozeno, zničeno, použito nebo nošeno, vyžadují se všechny originální etikety a visačky.

Vrácené zboží vhodně zabalte, můžete použít stejný obal, v jakém jste zboží obdrželi a odešlete na sídlo firmy na Račianska 31, 821 02 Bratislava. Nezapomeňte ke zboží přibalit potvrzení o realizaci nákupu, tzn. fakturu a vyplněný reklamační formulář.

Rozhodnete-li se zboží vrátit ve lhůtě 15-30 dnů, bez možnosti výměny, a za předpokladu, že veškeré zboží je vráceno ve stejném stavu, peníze vám budou vráceny ve formě dárkové poukázky v plné výši vráceného zboží.

Vyměněné zboží vám do 30 dnů ode dne přijetí reklamace zašleme na vámi zvolenou adresu.

Z hygienických a bezpečnostních důvodů se na textilní roušku a spodní prádlo nevztahuje právo na vrácení.

Ohledně přijetí zásilky zákazníků neinformujeme. Doporučujeme sledovat zásilku podle trasovacího čísla. Nezodpovídáme za nedoručení zásilky a také za nevyzvednutí zásilky z důvodu nedoručení oznámení o uložené zásilce. V případě, že zjistíte, že je zásilka uložena na poště, nás prosím co nejdříve kontaktujte s připraveným podacím číslem zásilky.

Najnovšie články

Táto webstránka používa súbory cookies

Na prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti používame súbory cookie. Informácie o tom, ako používate naše webové stránky, poskytujeme aj našim partnerom v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýzy. Títo partneri môžu príslušné informácie skombinovať s ďalšími údajmi, ktoré ste im poskytli alebo ktoré od vás získali, keď ste používali ich služby.

Potrebné

Štatistiky

Marketing

Potrebné
Potrebné súbory cookie pomáhajú vytvárať použiteľné webové stránky tak, že umožňujú základné funkcie, ako je navigácia stránky a prístup k chráneným oblastiam webových stránok. Webové stránky nemôžu riadne fungovať bez týchto súborov cookies.
Štatistiky
Štatistické súbory cookies pomáhajú majiteľom webových stránok, aby pochopili, ako komunikovať s návštevníkmi webových stránok prostredníctvom zberu a hlásenia informácií anonymne.
Marketing
Marketingové súbory cookies sa používajú na sledovanie návštevníkov na webových stránkach. Zámerom je zobrazovať reklamy, ktoré sú relevantné a pútavé pre jednotlivých užívateľov, a tým cennejšie pre vydavateľov a inzerentov tretích strán.
Cookies sú malé textové súbory, ktoré môžu byť použité webovými stránkami, aby zefektívnili užívateľovu skúsenosť.

Zákon hovorí, že môžeme ukladať súbory cookie na vašom zariadení, ak sú nevyhnutné pre prevádzku týchto stránok. Pri všetkých ostatných typoch súborov cookie potrebujeme váš súhlas.

Táto stránka používa rôzne typy cookies. Niektoré cookies sú tu umiestnené službami tretích strán, ktoré sa objavujú na našich stránkach.

Svoj súhlas so Zásadami cookies môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať na našej webovej stránke.

Získajte viac informácií o tom, kto sme, ako nás môžete kontaktovať a ako spracovávame osobné údaje v našich Zásadách ochrany osobných údajov.